Service en garantie van BENITECH
Zodra het serviceformulier ontvangen is, neemt de service afdeling het in behandeling. Voor een snellere afhandeling kunt u een aantal foto’s van de situatie uploaden, zo heeft onze technische dienst vooraf een duidelijk beeld wat de situatie is.
Dit formulier is niet bedoeld voor algemene vragen of als contactformulier. Kijkt u ook eens op onze onderhoudspagina voor veel voorkomende vragen en onderhoud.
Serviceformulier
Binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie op uw serviceverzoek. Voor spoedgevallen/calamiteiten kunt u mailen naar info@benitech.nl of een bericht achterlaten op onze voicemail via 088-6001357. Spreekt u duidelijk uw naam, telefoonnummer en woonplaats in + de reden waar u om belt. Voor spoedgevallen/calamiteiten streven wij ernaar om u binnen 2 werkdagen te kunnen antwoorden.
* Toegestane bestandsformaten zijn afbeeldingen ( .jpg .png of .gif ) Microsoft Word ( .doc of . docx), Microsoft Excel ( .xls of .xlsx) en Adobe PDF ( .pdf). Bestanden mogen afzonderlijk niet groter zijn dan 2 Mb. Bestanden groter dan 2 Mb kunt u mailen naar klantenservice@benitech.nl.